Friday, January 2, 2009

葉問*

 


20090102



 


叱吒!!! 我愛903呀hehee... 但dl唔到hk toolbar係度無得聽 :( 


零九年第一個驚喜..我真係唔好意思.......謝謝你倆!


跟lin上了AAAA基地. 第一次呢哈哈.. 扭了兩隻葛爺蛋 

P1050110a.jpg


與好友們相約在MK百老匯睇《葉問》, 好好睇! 甄子丹wow @@ 好好笑, d打鬥又好好睇睇到我又sisi聲
最柒既係睇完成場戲先知呀誠坐係我隔離哈哈..
睇完大伙兒去食糖水, Billy同呀誠唔合群
基哥今日無受傷, 証明唔係我既問題! 食糖水個陣差少少又噴野架喇...
食完糖水影埋相就散.. 搭火車反屋企.. 跟住同媽再去滿記, 屙死
個肚絞左成日, 唔敢亂食野...絞埋今晚同聽朝好喇! 上飛機咪亂黎呀


話咁快兩個星期就過去要反紐約....唔想走, wanna stick in hk forever*
七月先可以再見喇香港既咁多位..wait for me! 唔好拋棄我呀!!!


嗚嗚嗚.... 我唔想離開我好愛既香港!!!!


 


No comments:

Post a Comment