Thursday, January 15, 2009

小時候*

 


聖誕個陣整左段短片送俾屋企人做禮物,
可惜技術上既問題個日唔可以係電視度播出黎
惟有upload上facebk俾屋企人睇! 依家post反少少相出黎啦
太核突個d我真係唔敢post哈哈


彭子咕與我     細個真係成日都同佢影相唔知點解


我好鐘意呢張相嘻嘻




與包包的..
細個佢最鐘意就係強吻我哈哈  最鐘意周圍去咀人錫人

姑姐同媽咪既傑作, 相差四個月成日將我地扮twins



大了, 愈來愈friend :)
\


五姑姐同五姑丈. 聽聞係呢一次camp我成日喊
搞到佢地有重新考慮過生唔生bb哈哈哈  我d喊功威力真大



與樺樺的
那年的斷手事件搞到我無得學游水, jazz, 琴......


Rochelle同樺樺.. 三個依家完全唔同樣嚕~


Kenny哥哥.. 麻麻話佢係十個孫入面最靚仔架哈哈
彭子咕你唔洗驚因為你都ok靚仔  xdddddd



95年溫哥華, 今年spring break將會重踏呢個地方*


梁家希有史以黎最得意最靚仔既一張相


我地兩個幾耐無打過交呀!?!? 哈哈哈


baby me




Christmas Party



My Family
我最掛住既爸b, 我成日都話爸b係度我已經有我既單反  XD



 


 


No comments:

Post a Comment