Saturday, January 17, 2009

發作*


 


乜野發作?   咪就係homesick囉!
話說今朝媽打黎, 話佢岩岩去完團年飯沖完涼
我問佢做咩咁晏啦去到, 佢話佢地食完去左食雪糕
咁我問佢有幾多人去啦
佢: 六個囉
我: 姑丈無去咩?
佢: 唔係呀
我: 呀咕無去咩?
佢: 唔係呀
我: 咁係呀包無去呀??
佢: 唔係呀, 我地兩個佢地四個加埋咪六個囉
唉原來我計埋自己! 都唔知話自己柒定係太掛住香港
我都好想參與, 好想同你地一齊團年, 一齊預祝麻麻生日呀!!!!!
黎緊將會度過我人生第一個要反學既年初一, 唔係同媽咪一齊過既新年
唔會四處拜年更唔會逗到好多利是既新年... 唉諗到呢度又好唔開心
好彩既我過埋出年我又可以同大家過新年.. 唔好彩既我過多五年先可以
我唔想呀.. 我好想好想反香港過新年!!!!!!!!!!

 

我又要同你地一齊開心呀.... :(


今日突然想食炒飯固此就即刻炒, 係好好味!!!!
從香港偷運反黎既榮華蠟腸真係家家讚賞.. 食到我呢個蠟腸怪lumlum利
煮完既代價就係抹廚房抹餐死因為我用個pan去炒兩乜米既飯, 攞黎賤!


再換上新床單.. from ikea   好靚呀俾人一個好舒服好想訓落去既感覺嘻嘻嘻
咁樣我訓覺都訓得開心d呵!


發夢既時候, 你夢見既野就代表你依家係在乎緊既!
家人同朋友我當然重視, 但估唔到我仍然在乎緊個白雪公主囉唉


No comments:

Post a Comment