Sunday, January 25, 2009

前所未有*

 


今朝姨媽打反香港拜「早」年.. 我以為個陣十一點幾架喇點知先八點幾
炆屎我.. 勁大聲話:「細聲d啦人地唔洗訓咩!!!!!!!!!」 很怕很怕熟睡時被人騷擾
由於成日俾d emails聲噪醒所以較震機訓.. 好喇到十一點個電話震wor, 而我又竟然feel到wor
原來係媽打黎.. 第一句就恭喜發財先嘻嘻.. 點知媽恭喜完之後佢彈句:「我地係甜品工房呀!」wth
然後呀包呀咕姑姐就同我講野喇哈哈.. 你地班9人.. 姑姐話:「宇治金時好味呀呵?我點呢個先!」
好9呀你地..... 跟住估唔到chris哥哥又聽電話omg, 都係你對我最好話唔想串我哈哈哈哈哈
不過你反到屋企之後你都串左我.. 好9呀你地!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 又盆菜又甜品工房...... :(


前所未有, 與別不同既新年黎喇.... 希望我唔好流太多眼淚...


miss you guys*




 


 


No comments:

Post a Comment