Thursday, January 15, 2009

新新新


 


已經決定每日/隔幾日打一篇喇
咁樣加落去真係睇死你地哈


落雨不怕  落雪也不怕  就算寒冷大風雪落下*


呢句歌詞襯左今日既我呀! 因為反學個陣落大風雪凍到痴左線~
睇下地下的積風, 猶如灑左好多爽身粉落地下一樣 - 滑死
大風雪既關係, 巴士司機有充分既理由開得好慢好慢好慢
早左出門口既我都遲左十一分鐘先反到學校
一星期入面遲兩次到係唔許可既行為....唉 :(


朝早的我都係一個low b既癲婆! 見有時間就慢慢吹頭
吹頭既時候都要影相我都頂自己唔順呵呵呵


咁樣d時間會過快d~ 我都想訓耐d架不過姨丈起身我都其實半醒 (P.S. 姨丈係五點半起身)
所以其實都幾shit哈哈哈  係度既睡眠質素不嬲都唔多好
可能三月媽黎個陣會好d掛, 我諗到同你孖下鋪增進感情架謝女士 XD
正確d黎講係互相取下暖! 你都知啦兩個肥婆訓埋一齊總會溫暖d
快d book機票話我知幾時你, 等你渣車車我去woodbury outlet~


 


 


No comments:

Post a Comment