Thursday, January 8, 2009

Fuji instax mini*

 


了左自己久久的心願,反香港時買左即影即有,


又走高消費路線等住俾人鬧囉。。雖然我知我媽有點兒理得我死哈哈


有呢個呀媽真係好好好好好。。下刪無數個「好」!


以前成日話鬼你衰唔俾我出街,依家唔會啦因為我出左街你都唔知XD


點都好,呢個咁偉大咁堅強既呀媽永遠係我心目中都係排第一


foto taken in my damn awesome Christmas vacation by fuji instax mini*


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 


 


No comments:

Post a Comment