Thursday, January 22, 2009

病得高興*


 


今朝無再屙都戒奶再食埋藥先反學..點知反到去無耐又屙過! 最後都係打算反屋企
好彩兩個teachers都好人俾我早d考mid-term..ms. kato真係好好人同我傾左好耐計
姨媽姨丈唔得閒, 最後出動表哥黎接我哈..佢話我呢個時候打俾佢都唔方係好野
所以我打俾佢個陣, 佢話:「呢個係電話錄音, 請你係bi一聲之後留低口訊.....」哈哈


反到屋企食左藥唔夠五分鐘渣車出去買野食..渣左架honda出去, d雪積到勁厚哈
表哥玩野淨係剷左前後玻璃d雪, 車頂車頭車尾個d又唔剷
結果佢專登開快d跟住車頭d雪咁咪撞落塊玻璃度! 我呢個弱智竟然用手擋住塊面哈哈哈哈哈
依家每次諗反起我都會係咁笑哈哈   因為實在太柒喇
Allison佢地個陣講得好岩, Rhonda病個陣反應特別好*
買完野食反黎同表哥係咁掟雪哈哈..門前樓梯有級爛爛地我又一腳踩落去, 噢爛埋
病都病得開心過人真係要好好多謝呢個表哥!一個電話噪醒左佢就即刻沖涼搭車黎接我
thanks yan siu fung*


四點幾我地一齊出去團年, 係呀我無戒口呀除左戒奶..所以我繼續屙都係抵自己死!
我唔到最嚴重我都唔識死架真係....唔知係咪d藥勁過頭, 真係止左屙但個肚仲囉囉攣
我好想排哂d毒出黎清哂佢無事呀........


反家路途上同媽傾足成程嘻好開心:)
佢問我做咩肚屙都唔戒口, 跟住我話:「乜你肚屙個陣都有戒口架咩下!?」
因為媽咪次次d人病其他人話要戒口時佢都話:「洗乜戒口丫! 反屋企啪粒藥丸咪無事囉」
哈哈好幸運我有個咁傻既媽咪


聽日去試堂!! 希望好玩咁我繼續學落去


No comments:

Post a Comment