Sunday, February 1, 2009

have been changed....

 


尋日同呀Lin skype.. 在討論呢班朋友既問題
依家好散呀好似有好多野令到某些朋友唔開心咁樣..好似已經唔會再好似以前咁
回到最初, 真係好開心! 係好鐘意同呢班朋友一齊玩. 依家都係咁鐘意
但係有d改變不了既事實令到我無以前咁投入.. 加上個個反工反學我又係美國
遲d呀光都走喇.... 再咁多人聚埋一齊既時候真係少之有少..
當初係倫同光令到ive同gxh連埋一齊, 依家好似連唔埋咁, 硬係差d野咁樣囉.........


呼, 我完全無威力去令到我地變反以前咁樣... 只要你地都認同既先可以改變到
我都好似回到過去.. 睇下上年睇jay chow既時候我地係幾咁開心


 


No comments:

Post a Comment