Thursday, February 12, 2009

Happy 200th Bday to Andrew Lincoln*

 



今日大風到我d頭髮完全遮蔽住我既視線......
仲大風到我以為唔洗反學! 呢個只係唔想反學既藉口哈


history堂一入去我呆左以為有明星黎呀! 個個拎個電話出黎同tomeo影相我當然不甘視弱啦!

 

第二張真係勁似F緊人哈哈 !
佢話因為今日Lincoln 200歲生日所以佢要dress like Lincoln
仲帶左隻黑膠碟同部機反黎播Gettysburg Address....
最好笑既係佢話佢用真係痴野個d膠水痴d鬚佢真係低能架哈


呢度真係勁多人un腳! un到我心都煩埋!!! 女仔都un腳真係超超超勁勁勁核突囉!
又要踏係人地凳下面個架度un wor, un到我張凳係咁係度震勁煩勁討厭
勁想斬鬼哂佢地對腳落黎呀!!!!! 呀公話架, 人搖福薄呀
真係仲討厭過d人痴香口膠係木台底


 


No comments:

Post a Comment