Wednesday, February 11, 2009

school*

 


唔知第幾次提及FLHS, 但今日卻係第一次post相!
好似之前都post過一次不過係濛查查的, 今日Dorothy帶左相機所以影左相



我既左手邊係kiran, 跟住右手邊係dorothy, rena, lamisa
前面兩個男既我唔識架!



 
 

影相係少不免我個招牌豬咀;       呢張我好明顯係講緊野;            今日好暖好好陽光


 


回家收到李大小姐寄俾我既parcel, thanks so much my dearest fd*


還附送一張自家制post card俾我, 收藏左我地由小一同依家, 十二年黎既回憶

右下角個張同我今日既outfit係一模一樣哈


 


No comments:

Post a Comment