Monday, February 23, 2009

經典*

 


facebook 經常帶俾我驚喜!
除左會發現朋友們既搞笑相之外原來都會發現到自己既..


呢張真係經典喇..........
想當年F2, 三個還是好朋友, 同一個社, 包辦女丙跳高金銀銅
係我第一年亦係惟一一年sports day可以企上頒獎台上拎獎哈哈
仲係我第一年亦係惟一一年參加啦啦隊
因為只有個年我對我個社有歸屬感甚至鍾意我呢個社!!
每次當我同人講我拎過跳高銀牌個陣都無人信我囉不過
淨係識贈我一句:「乜你都跳得起架咩?」


\


不過呢d已經成為歷史, 就連我地三個既友誼都已成歷史.........
唔緊要啦! 我地三個依家生活開心咪得囉! machi, right??


放完mid-winter recess喇! 我會好掛住每日起身個太陽都係頭殼頂既日子架!



 


唉點解我每個月都會M痛仲要係咁痛???
再次痛到我飯都唔想食.. 今次仲要爬樓梯反上房囉.......
我非常十分極之羡慕個d無M痛既人*


話時話, 暑假反黎係咪真係大伙兒去旅行先? 係咪真係去懇丁先?


 


1 comment:

  1. m痛得太緊要的話
    可能需要去檢查吓喎
    小心身體呀 !
    [版主回覆03/01/2009 12:47:00]我之前都有諗過去睇下婦科但之後又無左件事! 係呢度睇醫生好麻煩, 如果係既都要暑假反香港先睇 我都唔想成日依賴d藥....
    多謝關心, heem 媽

    ReplyDelete