Friday, February 6, 2009

多謝多謝*



 


今日逗埋本年最後四封利是之後, 反屋企已經急不及待要拆喇!
香港既都未知數字已經係十分之可觀.. 多謝一班善長人翁, 多謝你地既闊綽
亦多謝你地買RHONDA單反基金! 就係因為你地, 我既單反基金先可以成立
你地既利是係我既第一桶金!  多謝多謝*


拆前


拆後


Nikon D90我買唔起, 同埋我無咩必要買個咁professional既....
其次既Canon 50D連埋鏡頭比較適合我同埋價錢都ok
yf, what do u think???  同你商量一下好似好d嘻嘻
如果利是錢繼續咁可觀而我又可以咁有恆心既話, 二十歲前應該係無咩問題!  加油加油


 


No comments:

Post a Comment