Sunday, February 22, 2009

又訓唔著.......

 


沒錯... 我又再一次訓唔著!!


腦海突然浮現出2007年10月12日晚的畫面.. 很深刻
每一個畫面我都記得好清楚.. 由一出金鐘地鐵站直到落小巴轉的士反屋企.......
可能係因為個次係我第一次好夠膽去赴約, 去同一班素未謀面既人玩仲要驚唔知玩唔玩得埋
幸好當日因為ndsl而令我地熟起黎, 因為鬼屋因為海洋公園而令我地成為朋友!
想不到我地刷出左意想不到既火花!  就係呢一日開始令我死板既生活徹底改變...
突然之間識多左起碼20個朋友.. 連我自己都嚇左一跳..


算了, 事實係我地已經改變左好多, 無可能會再有呢個組合出現
就算有, 都唔會搵得反2007年10月12日晚的火花.... 因為我地都有唔同既生活我地都改變喇




 


No comments:

Post a Comment