Tuesday, February 24, 2009

Europe*

 


小時候我媽曾說她最想到從未踏足過的歐洲, 然而我答她我一點興趣也沒有
依家? 我渴望去europe, 我成日都覺得europe好多野都好特別
由其係d建築, 每個地方都有其特色.. 又好想睇下d教堂


自從chris哥哥去過europe backpacking之後,
我同自己講我第日都要好似佢咁歐遊! 睇完佢d相我愛上greece喇...
而最近有朋友去完greece, omg 真係好靚呀~~~~~~
santorini, kos 我一定要去呀! 我要去親眼睇小白屋 
睇過mamamia套戲你會發現佢d景真係好靚, 係greece黎架
仲有呀要去pammukkle.. 原來都咁靚哈哈..救命呀~






greece is really a good place for honeymoon hahaha


is it possible to visit next yr before i come back in summer, mum?
hahaha 不過首先要搵定個伴先就真! 八畫都無有一撇慢慢諗


我一定要去europe, 去哂我最想去既地方哈哈哈
呢d真係係日本韓國台灣搵唔到既野!


2 comments:

  1. 真係好鬼靚呀,,EUROPE真係靚爆呀,,
    我都想好去,,我諗要到老先去到喇,,好金下咖,,
    [版主回覆02/26/2009 05:45:00]係呀!! 俾人一個好浪漫既感覺

    ReplyDelete
  2. europe真係好靚呀
    而家euro仲要咁平
    真係超想去呀
    不過人地話希臘除左果一忽小白屋
    就無野好睇架喇 !
    [版主回覆03/01/2009 12:04:00]哈哈我朋友岩岩去完佢話依家希臘好似一個死城咁無人 所以真係要summer有得游水定好去哈哈

    ReplyDelete