Friday, February 20, 2009

我不想睡不想睡不想睡.....

 



 


已經凌晨三點喇. 我不想睡不想睡不想睡!! 大概是因為《耳分高下》吧.
一口氣睇左十集.. 笑到我所有傷心事都忘記喇! (基本上我近來心境極之平靜)


一星期的mid-winter recess 已經黎到第五日.. 仲有兩日就完結.
下一個長假期係四月的spring break.. 現在等下星期六與chris哥哥再會同三月中媽的到訪!


今日係facebk掃自己d albums, 望著媽咪的樣子.... 感覺很陌生!
雖然差唔多每日都同佢msn. 間唔中同佢傾下電話.. 佢把聲對我來說係十分熟悉
腦海中還不時浮現出她發癲(唱歌)的聲音或是跟她孖鋪時再我身旁說'小xx'的聲音
但樣子卻是糢糊的... 點解會咁樣架!? 是因為平日跟你說話無正面望你?
多數同你講野都係電話/msn/skype?? (對,我的媽就係咁in. 仲有facebk,icq)
三月時, 讓我好好望下你! 等你個樣係我腦中變得清晰吧!!


 


 


 


1 comment:

  1. 真係要delete facebook 既 album?
    [版主回覆02/21/2009 11:11:00]哈哈我既意思係我由頭睇過哂我facebk album d 相呀

    ReplyDelete