Sunday, February 15, 2009

Chris 哥哥*


 


a day spent with chris gorgor


 


麻麻, 你最大頭既兩個孫呀!!! 事實再次證明, 我的頭比Chris哥哥的還要大

出到去本來係約左YF先既 點知佢話佢係Queens仲未走, 咁就唯有自己行等佢同Chris哥哥既電話!
hehe Chris哥哥快過佢打俾我咁我就去搵佢啦.. 第1次同iphone搵路搭車哈哈
thanks so much, 不過媽無俾我枝鼻敏感藥佢....仲要thanks 媽,yuki,契媽哈哈


周圍行行到腳到斷同埋又凍!! 行左好多tourist既地方 拎住好多野行到我腳都軟
哈哈有belated valentine's chocolate收 

 

之前話一粒朱古力都無, 依家? 多到可以食死我呀真係!!!!
最後係Red Lobster食飯但d lobster 都唔好食既哈哈
P1020843a.jpg
P1050369a.jpg
 
食完Chris哥哥d體力已經接近零, 我仲要帶佢搭錯車要行八條街反轉頭
上到去佢訓覺我就等夠鐘走人...最後寫低張紙條就靜悄悄地離開
點知我自己又記錯以為唔洗轉車, 行去火車站個陣又黑又靜我好驚
我真係怕黑怕得好緊要..... 


聽日又出去嚕.. 早知今日就唔帶套睡衣出黎! 抽住行街最後又抽住反屋企
如果我聽日都係咁夜反既話我賴死唔走呀!


雖然行到好倦好倦但真係好開心!! 好似無試過同Chris哥哥講咁多野講到我成日都覺得好口渴哈哈
你真係同我既親呀哥無分別! 多謝你給我開心既一日, 期待廿八號
我地一齊向New Jersey個outlet進發!

   

其實今餐飯同埋份朱古力應該thanks Cathay Pacific


 


 


 


當你發現某些事之後  你會發覺一切變得沒意義
同一日,同一個地方,不同的同伴
是想用新的去覆蓋往事, 讓這地方留下更特別的回憶嗎?

P1050845a.jpg


 


No comments:

Post a Comment