Wednesday, February 4, 2009

姨媽生日*

姨媽生日快樂*


 


放學去左build-a-bear.. 重拾一下童真  姨媽又整個咁就大家一齊整
好彩唔係weekend去咋我地..唔係成為全埸最老個兩位架喇..不過點解今日全部都係adult!?

 


之後去左食so-called japanese seafood buffet.. 姨媽點哂名話要去食wor
USD 30幾一個人食左落肚既野都唔知值唔值30蚊! 計埋tax係USD 40幾!
元綠明將個d都好味過佢呀.. 我勁驚自己食錯野肚屙, 所以每食d生野之前都聞下舊野有無異味哈哈
d海膽勁大陣廁所水味.. 我完全唔敢試生蠔同蜆, 蜆成左半啖即放低...
係咁叫表哥試完話我知.. 佢食完永遠都話「唔係幾好」哈哈哈.. 連飲杯茶包茶都要收我錢
no more next time PLEASE~ 廢事下次再一次用錢買難受!!!!

 
 表哥好執執你個樣喇 XD


有時真係要同班合適既人玩先尋找到真正既快樂, 朋友們見到你地搵到合適既人
收到張咁型咁正既相, 我都感受到你地既開心.. 因為你地每個係相中都露出相當漂亮既真笑容


 


No comments:

Post a Comment