Sunday, March 1, 2009

精彩週末*

 


好似好耐都無打咁哈.. 其實前個幾日都想打但又想有d相先打


星期五放學跳完舞就出左china town 唱k!
我可以話成晚mic不離手係咁唱係咁唱係咁唱哈哈哈哈哈
不過都仲係唔多夠喉.. 有好多想唱既都無
同埋又係咁窒機cut歌搞到無左d雅興喇!! 唔緊要, 反香港實有得我唱
成晚係得姨媽度拎mic唱囉, 係度齋坐感受氣氛


有相為証架! 是晚成員:




我發緊癲哈哈


不少得既大合照


是晚又係無反rosedale訓哈哈哈


星期六.. 同表哥好即興咁去左睇slumdog millionaire


第一次係nyc睇戲; 第二次睇戲無字幕
end up我都聽得哂wor.. 我的listening漸入佳境. 努力努力!
我唔鐘意佢係happy ending呀.. 因為我成日都覺得jamal到最後係會死架
估唔到呢套戲有某part會令到我眼濕濕.. 又係d愛情部分哈哈哈


好眼訓好眼訓好眼訓, 但我點都要睇埋學警狙擊先訓呀哈


1 comment:

  1. 唱K??我勁耐無唱過喇,,有半年多喇,,好掛住呀,,
    [版主回覆03/02/2009 11:40:00]我依家都少左好多.. 會考完個排唱多D架

    ReplyDelete