Tuesday, March 24, 2009

Boston Trip Day 2*

 


 


其實我依家發緊脾氣.. 好炆好炆好炆好炆
可能下面d文字略帶火藥味都唔定


2009-03-22 (Sunday)


尋晚表哥high大左咁反黎噪到拆天
本來我訓著都俾佢搞反醒真係頂佢哈


本來我訓得幾好既但最後變到好差好差
兩個肥婆孖鋪真係唔多掂...又凍wor!
表哥就最舒服啦自己一張床~~~~~~


等緊表哥搞掂.. 我地兩個乜都搞掂哂係度等等等



去反尋晚食野對面個dock影下相不過天氣唔多好

 



跟住就渣車過Cambridge.. 姐係Harvard同MIT個度..
泊低架車就影下相先


 


搵地方食brunch, 我食剩既french toast


harvard.


最後都無好仔細咁行.. 跳反上架車係周圍兜下就算喇
因為好倦呀我地!!!!!!! 兩個老野話要去飲酒.. 又飲
我又無得飲又要係度呆呆呆呆坐仲要勁眼訓



佢地似完就反new york喇.. 我地既兩日一夜boston trip咁就完左~
一口氣咁渣反去.. 約左chris哥哥食飯!! 佢咁岩飛左黎nyc
去左Angelo and Maxie's 食steak.. 好味過Spark's好多囉唔該
同埋d services都好好多... modern d.. d customers都比較後生d...
唔錯唔錯... 最緊要係我反到city係有得呃酒飲




四月九日溫哥華見喇chris哥哥*


 


 


No comments:

Post a Comment