Thursday, March 19, 2009

Laughing哥效應*

 


 


早係幾日前發現facebook多左laughing哥既group
我同呀lin好無聊咁join左, 仲要join埋孝哥個個
諗起都覺得自己超級無聊哈哈


到尋日個集學警出更, laughing哥死左
今朝係iphone check facebk個陣發現多左個「永遠懷念laughing哥」既物體
又可以送花牌, 俾五蚊銀, 送祭品.. 我笑左出黎呀哈哈
設計呢個野既人真係極度無聊! (雖然我自己都add左仲送左個花褲俾佢 )
不過laughing哥既死網民有咁大既迴響
玩到整個「永遠懷念laughing哥」出黎懷念佢..
証明謝天華今次做得好好!



(click to enlarge)


但係你地又有無諗下,
當謝天華見到facebk有呢個apps既時候佢會點呢?
佢會開心因為自己既角色得到咁多人既認同丫,
但係覺得大吉利是因為自己未死有咁多人懷念佢呢??


 


 


4 comments:

  1. 哈哈,,我睇到個陣真係好似好大吉利是咁,,勁好笑,,
    估唔到FB會為佢開咗GROUP,,哈哈,,
    不過謝天華又真係做得好好嘅,,睇嚟佢今年會拎獎啦,,
    [版主回覆03/21/2009 12:07:00]係呀.. 我表哥咪話有無搞錯囉哈哈 咁又未必... 烈火雄心3未上!! 依家先年頭.. 大把好戲上

    ReplyDelete
  2. 我冇睇開學警狙擊, 當我前幾日响facebook度見到, 嚇親我. 我以為謝天華死咗
    [版主回覆03/23/2009 10:25:00]haha 如果無睇開既真係會咁諗架應該!!!! 依家又整個令laughing哥翻生喇.. 實在太無聊!

    ReplyDelete
  3. Mrs Williams 威廉C太太March 25, 2009 at 11:20 PM

    haha! I hvn't watched this tvb drama yet! But i saw many friends of mine r "bye"ing laughing gor. I thought 謝天華 reli die q  job
    [版主回覆03/26/2009 04:13:00]haha i saw some ppl on facebk asked is tse tin wah died too

    ReplyDelete