Wednesday, March 25, 2009

想起你......

 


岩岩睇左《禮儀師の奏鳴曲》.. 好好睇
睇完心裡又有疑問不過..
係咪淨係中國人先唔係即刻辦喪事架?
同埋唔知香港既死人化妝係唔係好似日本咁
咁有禮貌咁尊重死者同咁多步驟呢?
我忽然覺得日本咁既造法係唔會令人覺得恐怖
你諗下我地幾怕去個d大酒店? 因為個度好重陰氣好恐怖
(依家我諗起都打冷震)
但睇過呢套戲既你地都知道佢地係自己屋企度做
係咁多人面前做.. 一切都好舒服好simple.. 完全唔會覺得驚
不過文化呢d野係改不了, 同埋可以日本平日都唔係咁既呢~~


不過到最後個part又令我諗起爸B
其實唔只最後個part.. 斷斷續續都諗起佢同呀公個陣既片段
呀爺個次反而記得唔清楚因為個陣太細個
爸B個陣既片段我仍然歷歷在目呢..
最深刻既係我地隔住塊玻璃睇住副棺木推入個火爐度
心裡講句「拜拜爸B」.. 眼淚好自然咁流係咁流因為我唔捨得


個日我就有開始打日記, 我諗你地都好想知個陣既我諗乜
因為我好記得我曾經俾某親戚話我反叛話我唔識諗
俾著係你, 個陣得十四歲要面對一個至親既人離去
你會識諗咩? 你會知點面對咩? 你唔會唔夠膽去醫院探佢咩?
其實一直以來都無咩都同親戚/朋友講過自己既感受
係作文個陣就作得多.. 因為個陣有機會俾我抒發


依家俾你地睇爸B走同出殯個日既日記啦
2004-12-14 永遠記得今日
     接受唔到.....真係接受唔到...

2004-12-30 喪禮

2004-12-31 出殯...火化...哭了


 


No comments:

Post a Comment