Monday, March 2, 2009

溫書中....

 


溫緊書. 溫緊living enviornment (biology).. 聽日quiz 岩岩先開始溫哈哈哈
預左聽日唔會有high marks.. 我的bio真係退步左好多呀..
snow storm. 好多schools都話closed但唯獨見唔到自己學校名出現囉
出面已經白茫茫一片.... 但對這一片白色既感覺好似已經無左喇~


只希望聽日唔洗反學等我好好休息反一日.. 呢個星期都無好好休息過!!
日日出街.. 話洗衫但望咁大堆衫同未摺既床單
我就同自己講:「都係聽日先啦!! 見到堆野就好煩喇」再次証明我係大懶人
媽黎之前要執房呀! 廢事俾我睇到咁鬼亂係度噪我哈哈哈


好喇, 發完癲就繼續溫書


 


題外話:
睇左張柏芝係有線講既野.. 你真係好勇敢肯出黎講自己既感受!!


 


 


今日俾我影+執左張好有feel既相呵呵呵


我的450D快d黎到我身邊, PLEASE~


 


1 comment:

  1. 唉,,單嘢真係勁大西咁,,真係好無奈,,
    [版主回覆03/02/2009 20:06:00]係啦... 有時都唔知邊個岩同錯.. 佢地講既野都有道理 出黎講完之後又俾人話佢地駁同情駁上位 可能佢地真係想發洩下, 話哂成年幾都無咩邊個出黎講野 死忍住d傳媒扭曲哂件事咁... 呢下先係最最最無奈!

    ReplyDelete