Sunday, March 8, 2009

MDWAV*

 


MDWAV=?
it stands for My Date With A Vampire
我和彊屍有個約會


由起身睇第一集話好驚  驚到話天黑就停唔睇
睇到依家連續睇左十集收唔到制
又真係好睇wor, 唔怪得之個陣d人成日都講啦
我記憶中我都好似有睇過因為我認得渣lift個個人哈哈
but anyways, one more kill time activity
thanks my friend again


本來話執房準備迎接我呀媽既來臨架
點知睇MDWAV睇到停唔到結果今日did nth
算啦聽日先執聽日先做功課啦哈哈哈


p.s. day light saving begins.
依家又變反慢香港12個鐘喇各位
其實咁樣反而會唔太方便
因為如果要同我d好朋友傾計會搞到遲左訓
不過算啦, 反正都同佢地傾少左計
有時感覺自己好似俾人利用緊


time to recall my memories


2006年的一個sunday night, bbq@2708C
當時病到死死下都仲同我地BBQ既咕哈哈



2006年8月5日(好似) SOFT HARD CONCERT
依家SH已經係我既idol哈哈, 多得你地班4A朋友唔少


同包包, 我個陣真係瘦好多白好多皮膚好好多囉唔該


 


3:25am  要訓喇要訓喇


 


1 comment:

  1. 我和彊屍有個約會??是不是亞洲個套電影劇?
    [版主回覆03/14/2009 09:45:00]係呀!!

    ReplyDelete