Sunday, March 8, 2009

反左香港?!

 


 


頭先去食飯不過早到
最後去左隔離間chinese supermarket行
我以為自己反左香港哈哈哈哈哈
睇相就知點解架喇!!


首先有我最愛既麥精
係香港時真係每日最少一包呀!
係溫哥華個陣就可以去大統華買估唔到我係度終於都搵到喇


再有維他檸檬茶


跟住有好多pocky百力滋
連我最鐘意既strawberries flavor 都有呀!!


仲有媽咪最愛既明輝蝦片


結果全部買哂反去哈哈哈哈哈
感覺同反左香港真係無咩分別
如果我住係呢個區咪好囉可以成日都去呢個supermarket
不過唔肥都幾難喇到時真係


 


1 comment:

  1. 嘩,,好似假假地咁嘅,,不過依家轉咗包裝喇,,哈哈,,
    [版主回覆03/10/2009 04:26:00]緊係唔係假野黎啦 -.- 應該係張相色彩既問題姐~ 又轉左!? 明明我12月反黎個陣都仲係咁既包裝架

    ReplyDelete