Wednesday, March 18, 2009

Senior Photos*

 


今日係學校影serior photos
一個可怕既經歷呀真係!


好唔鐘意俾人教我點擺pose影相
呢頭叫你側個頭少少, 個頭就叫你另個頭少少
最後我成個人都勁生硬同笑得勁假!
仲有幾張係呆呆滯滯架囉~ 唉重影要俾usd10呀
大約三個星期後我就有相睇架喇
到時post俾你地睇啦哈哈哈
希望佢會執相啦, 執走我粒大毒瘡啦~~~~


 


前日係facebk做左個港女game, 我有37%
其中一個係成日將d自拍擺上網俾人瀏覽
我相信呢個唔只係港女先做既野囉哈哈哈哈哈
anyways, 主要俾你地睇下我粒大毒瘡!!


睇mdwav睇到上哂腦, 連發夢都夢見vampire喇
又發惡夢呀頂你個肺!!!!!!!!!!
大部分惡夢既setting都係係呢間房度
唔係話我迷信, 而係我真係覺得有d野呢....


 


1 comment:

  1. 哇卡卡,,我自己成日都放自拍照放上BLOG,,
    你有無留意到呢??乜唔係每個女仔都會咁咖咩??
    [版主回覆03/20/2009 04:16:00]我有留意到呀哈哈... 可能唔係個個女仔都係咁呢我唔知呀

    ReplyDelete