Tuesday, March 24, 2009

響往*

 


有無發覺我個blog唔同左轉左樣呀?
轉左我近期喜愛既豹紋呀~ 同埋頭先download左好多分隔線有排玩哈



尋晚同我親愛既表哥彭子咕msn

呢個公仔正正可以代表你啦哈
失驚無神講反細個時候既野
我地兩個人個陣成日都一齊出去玩架
每個月都唔知見幾多次因為大人們愛打牌
我地就呢入房玩.. 我記得成日拎本崇拜手冊出黎唱歌
因為我地四個都係聖公會出品既哈哈
仲有玩訓覺/玩打交/玩做手術/玩鬥吱癲癲地架
同埋個陣又未有電腦呢真係玩咩都好健康
只係有時三個男仔玩play station冷落左我咋麻


跟住又講我地加埋八個人坐五人車
姑丈話兩個小朋友=一個大人
個陣我地好搞笑架.. 由一架車兩排變左三排
就好似咁:


紅色個d係人頭.. 前面兩個(有時前面三個, 一個細路呢入個窿度)
後面就有六個.. 四個坐上去, 兩個呢入個窿度哈哈
係唔係好誇張呀?? 我地以前真係咁誇張架!!
成日話要預備有block個陣點呢埋.. 點搵衫遮度勁低能
真係當d police傻既我地... 最低能既係d大人都同我地癲架
所以同彭氏一家真係好開心好開心好開心



媽今日走左落LA再反香港嚕... 六月尾先見喇可以
一切都back to normal.. 不過都係normal一星期
下星期兩位老人家去hawaii, 再下星期我都去vancouver嚕
反黎就要ready for Tofel, Tofel之後就ready for SAT,
SAT完左就ready for final exam.. final exam完之後就ready for Regents..
Regents之後就執行李反香港.. 所以我既生活1d都唔會悶呀打後既日子
慢慢捱啦Rhonda Leung


 


No comments:

Post a Comment