Friday, March 13, 2009

Happy Birthday to YF*

尋日.......


表哥生日快樂!!!!!!!



讀左十四年書今日媽第一次車我反學哈哈哈
感覺異常幸福yoyoyoo


放學出左city同表哥慶祝生日
先同媽上佢屋企踩場! 其實我既主要目的係拎我部450D
「20歲見用自己錢買單反!」 估唔到呢個願望許左半年都無就成功左
thanks janice jie jie so much~
好好咁學影靚相, 用盡爸b d 靚鏡頭!!


係表哥屋企發生趣事一樁
到依家諗反我都會笑出聲哈哈哈哈哈
話說我用toilet, 只係掉左四格廁紙落馬桶
當我去完沖廁個陣發覺d廁所水係向上升而唔係向下沖走
咁緊係用個pump啦.. 點知我愈pump水位就愈升就快滿瀉
其實呢個情形係香港屋企個陣都試過
不過我次次都係大叫lanie救命
結果我望到個馬桶不知所措係度傻笑
最後大叫:「YF!!」俾佢串到傻呀真係哈哈哈哈哈


去左食janpanese food~ 表哥個老朋友都黎左
佢係咁講以前同表哥d搞笑野笑到我痴左線
預左食完係唔飽所以食完轉地方再食!
又去左日本飯堂食拉面~ 同表哥一齊食第九次喇




我相信你今年既生日好開心既
收到份我咁精心炮製既禮物俾你wor!!!!!
其實換個角度諗份禮物係買俾我自己架哈哈哈



 


 


No comments:

Post a Comment