Tuesday, March 10, 2009

College Tour*

 


上星期收到college tour既invitation
難得學校有tour去睇大學一定跟啦!!!


第一站SUNY New Paltz
係一間public既college.. 設施好殘好舊好污糟
加上佢無public relations同photography呢兩科
搞到我完全無興趣去聽佢講野
淨係聽下d finanical aid個陣係留心d之外.....
同埋feel到呢個冬天會勁凍, 因為個湖結冰哈哈哈
唯一好既就係佢個dorm
因為好似個apartment咁, 一間room內置bathroom同living rm
再有三間seperate既房, 每間房兩個人住
不過設備都依然係舊囉!!!
同埋唔好既係男女混合同房.. 你鐘意同邊個一間房都得
雖然我係相當open既人但你話男女可以混合都係唔得!


第二站係Marist College


係一間private既college.. 設施好新好靚好乾淨
同埋佢有好多internship, study abroad
係Florence有Art既分校
我對呢間學校好有好感呀! 因為俾人感覺好舒服
加上佢好似嚴d似反間學校
同埋完全唔似一間college, 似一個小鎮/resort area囉!!


呢個係library哈哈.. 完全唔似library....




呢個係個church


佢有三間歷史最耐既屋
St Peter's


其餘兩間無影到哈


對住hudson river, 景色相當優美


同埋我發現有好多靚鬼仔
帶我地周圍睇野個個已經係靚鬼仔
同埋可能因為我地去參觀既係guys個邊既dorm
不過學費要USD36416而New Paltz係USD14030囉!
足足貴左成倍有多.... 無scholarship都唔洗入呢間學校


哈哈又殘又眼訓既rhonda leung

P1050972a.jpg


 


1 comment:

  1. 嘩,,我都接受唔到男女同房囉,,你話去CAMP個D就無所謂,,
    [版主回覆03/12/2009 04:20:00]係囉! 我廢事夜晚聽到d唔應該聽到既聲音.... 哈哈

    ReplyDelete