Monday, March 23, 2009

Boston Trip Day 1*

 


2009-03-21 (Saturday)


 


呢個weekend同媽咪,表哥去左Boston玩兩日


等表哥既時候我地係條街度影相.. 凍死我

 


先渣個半鐘車去Yale.. 泊好車就食晏先


跟住就周圍行.. 去左個art gallery度.. 表哥要睇d野
而我就係度周圍影相, 呢張係表哥影既哈我個陣忍緊笑


再去左對面個棟大廈度.. 佢有exhibitions, 咁就睇下畫周圍行下
呢張真係是日佳作哈哈哈



 


英文字母是甚麼? here you go


 


行完就出發去boston.. 兩位老野係度聽老餅歌~
全隻碟我只係識一首.. 再即日學埋世運在莫斯科
我到依家都仲記得點唱chorus呀陰公


大約三個鐘頭後就到喇~ 先去酒店check in先
哇間房好細, 張床更加細到無人有呀! 兩呎半床黎架
想像下今晚兩個肥婆點孖鋪!


係我肚痛既時候兩個酒鬼已經急不及待要去飲酒
其實係因為個廁所無抽氣扇哈哈哈
等佢地飲完我地就周圍行下啦又


Quincy Market


隻馬臭到我個樣都扭曲埋


馬幾靚都無用... 因為真係好臭!!


是晚食seafood~~ littleneck, cherrystone, oysters, lobsters
美中不足係我俾人check id無得飲酒.... 最後係咁偷偷地飲媽個杯哈




super double chin OMG! 不過呢張我地笑得好真


今日完左喇~ day2 聽日先打好眼訓


 


No comments:

Post a Comment