Tuesday, March 31, 2009

就快自由!

 


打開有條癮搞到我日日都相打blog
但我唔想佢同xanga一樣, 咩垃圾都打哂係度
althought佢地既內容仍然不一樣


兩位老人家聽日出發去Hawaii喇~
我好快就自由嚕呵呵呵
不過我硬係覺得佢地搵人監視住我
監還監呀, 唔好搵d煩人黎監我呀
我驚我頂唔順同佢地鬧交!


聽晚開始呢就要自己煮飯食
你估我end up有幾多餐係煮公仔面食呢??
我諗好左呢幾日煮咩野架不過我動唔動手係另一回事
隨便開盤賭啦哈哈哈


八日後啦, 八日後我就去溫哥華嚕yoyoyooyo


 


1 comment:

  1. 哈哈,,我反而個BLOG打極都打唔完囉,,
    [版主回覆04/02/2009 05:06:00]串呀!?

    ReplyDelete