Wednesday, April 1, 2009

禮貌

 


小時候的我
大小姐,巴喳,無禮貌,麻鬼煩,串串貢,吝嗇鬼,目無尊長
最記得既係麻麻拎走屋企其中一個紙袋我唔俾佢拎
仲好鬼惡咁叫佢擺反低唔準拎走!
仲有我鬧過呀婆做死八婆.. 個陣仲讀緊幼稚園......
點解我識「死八婆」呢三個字? 問下我呀媽囉哈哈
所以話呢唔好係d仔女面前說髒話!
小朋友既吸收能力真係好鬼快架~~~


呢張相係經典之中既經典.. 我個樣完全同人講我係一個潑女
其實張相係姑姐係段片度cut出黎, 係海洋公園拍架個陣我地睇緊clown show
姑姐我第日結婚你唔用呢段片威脅我呀
(我出賣左我表妹哈哈哈哈哈)


現在的我
依然串串貢, 大小姐, 麻鬼煩
但係變得大方, 唔該前唔該後, 對長輩有反d尊重啦
無論係邊度, 都成日say thank you...因為接觸多左人
係要對反人有一定既禮貌唔係無朋友
不過就成日串到兩位老人家有氣無頂透
因為我對住我媽都係咁, 加埋細佬三個鬧串互串哈哈
麻鬼煩既就係我發覺自己愈黎愈長氣救命
我唔想遺傳媽咪個邊個d長氣呀我會死架真係!!



 


No comments:

Post a Comment