Sunday, April 26, 2009

VAN-SEA Trip* Day9: shopping in Metro Town

 


2009-04-16 (Thursday)


發覺原來呢一日我一張相都無影過囉


不過呢日過得相當平凡..
出左去接Rochelle放學請佢地飲bubble tea
(其實就係自己想飲!因為真係好好味呀! )


反黎抖左陣我,Rochelle就去跑步;伯娘就去散步
上斜落斜平路上斜  上完個斜再落斜我已經死左
再一次面青同埋好暈好暈
加上杯taro bubble tea係我個胃度頂下頂下
結果就同Rochelle坐係條馬路度抖下
好想訓覺好舒服呀!!!!!!!!
打後既平路上斜都係慢慢行反去
兩個傾下計閒話家常咁啦
反到去都無十分鐘我攤左係地下訓著左哈



2009-04-17 (Friday)


今日都可以訓晏d先起身! 來到尾二日喇
時間真係過得好快我亦都唔想咁快走反去!


Rochelle放學反黎幫我整wavy hair
呢個trip我學識唔少扮靚既知識哈哈
不過我呢求其士但開又懶既人睇怕只係三分鐘熱度!
整完wavy hair之後真係有衝動想去電髮架!!


唔知點解我好鐘意呢張相!
呢張相已經成為我iphone既wallpaper喇


先出發去上次陪伯父開工個apartment擺低d野..
我d頭髮已經開始直直地-.- 同上次grad din一樣
有噴spray有查mousse都係咁好快變直


跟住就出發去metro town行街啦!!!
metro town係vnacouver最大個mall?? 好似係哈哈
我對溫哥華既旅遊/購物熱點唔係好清楚
因為我次次黎跟住伯父一家就無有怕哈哈


先去payless! buy one and get another 1/2!
早幾日同伯娘行mall個陣試左鞋今日決定買
然後我地就開始周圍行下逛下見有好野就買

結果Rochelle帶左我去Aritzia....
嗚嗚嗚入到去睇中左件褸著上去我睇落好瘦架
我就係要買呢d衣物! 買完之後我就go bankrupt
(係呀就黎夏天我都仲去買褸哈哈哈 )
打後再去睇見到想買我都要同自己講唔買
不停安慰自己:「反香港都有得買啦! 仲平d!!」


行到八點幾我地好倦, 上food court抖下先!!
兩對新買既鞋.. 一高一平


令到我破產既地點 - aritzia
你睇下我個樣幾苦惱... 哈


兩個無聊影逗雞相哈哈..
我個樣真係勁似個d有問題既人囉


九點d stores閂門.. 伯父伯娘就黎車我地去食dinner喇!!


終於都影哂盒hello kitty frame..
其實好易影哂因為好多我同Rochelle都一人一張
知佢鐘意hello kitty丫麻哈哈..


呼聽晚就走.. i dun wanna leave......


 


 


No comments:

Post a Comment