Friday, April 24, 2009

VAN-SEA Trip* Day7: Cerry Blossom Festival

 


話明五點開始溫書架麻
但係正所謂「懶人多屎尿」,明架啦哈


2009-04-15 (Wednesday)


講到伯父渣車入UBC
兩個呀哥讀個間大學.. 伯父話佢總面積係大過北溫!
悉逢我去個兩個星期係溫哥華既Cerry Blossom Festival
我緊係要去睇下同影下櫻花啦!! 只係難為了伯父......
佢真係搵命搏架!! 伯父你真係對我好好好好好呀!! thanks


沿路入去其實已經有好多櫻花.. 同埋有好多好modern既house呀
伯父話呢度好多後生住.. 一來近UBC二來近海!!
等綠燈個係隔離有棵好靚既sakura.. 開窗影相!
係個刻我完全忘記渣車既伯父有花粉症... im soooooo sorry


到喇! 我落車先伯父就泊車加避個
好靚開得好茂盛呀!!!



落地開花.......


呢張好明顯係out focus左但又別有一番味道


呢張都係.. (好明顯我仲未太識控制部機..)
不過突顯到花比人更嬌wakaka


搵命搏中既伯父... 我都唔敢影咁耐.....


真係好靚好靚好靚.... 放心我係講緊棵樹哈哈


約左伯娘食晏所以要離開UBC喇!
跟住伯父車左我去士但一條街度影相
成條街我諗有成4個blocks都係sakura....
雖然比較唔咁鐘意深色既sakura但係佢成條街都係真係好正





係車上面架喇呢張.. 成條街都係淺色個d sakura.. omg好靚


 


No comments:

Post a Comment