Monday, April 13, 2009

我不愛紐約

 


首先要多謝三年半前既自己因為我係度打到中文哈哈
岩岩係西雅圖反黎咋都係.. 天氣好差但都玩得幾開心
同昌昌會面啦又周圍去sightseeing影相


相恐怕要反紐約先可以upload因為我帶漏左card reader.....
聽日問下呀哥呀妹睇下佢地有無啦唯有
我點都要copy d相俾佢地既~
影左都ok多相我好想快d打blog哈哈
xanga又係dry到死一張相都無
諗下辦法啦, 我仲有六日stay係呢度


我愛西岸
我愛溫哥華
我愛the leung's
我愛這間房


我不愛紐約


我知道我會唔捨得走
但同樣地我知我出年會再過黎!!


 


p.s. 好眼訓好眼訓好眼訓.. 想妝都唔落就訓覺~~


 


No comments:

Post a Comment