Monday, April 6, 2009

奪命

 


 


超多multiple choices


超多難以明白既vocab


比會考容易既math


有成900幾頁同電話簿差唔多厚


 


究竟係咩來架!?!?!?!?


 


SAT是也


 


五月二日Flushing High School
準備唔合格.. 拎到1300已經係極限喇
點拎>1700讀Matrist呀???
(對, 我已經有一半放棄回港讀大學...  )


溫到頭都大埋! 我個頭已經夠大我真係唔想再大落去呢......



佢地係Hawaii反來啦.. 我的home alone days正式完結
不過兩日後我又再自由架喇哈哈哈
溫哥華等我喇~


春天來喇, 今日落左成日雨開始潮濕喇
快d到熱辣辣既夏天啦~ 我唔怕熱因為我要去boat trips. beaches!!



 


No comments:

Post a Comment