Sunday, April 19, 2009

VAN-SEA Trip* Day4: 繼續sightseeing



2009-04-13 (Sunday)

繼續我既sightseeing!

呢間係全球首間sarbucks呀! 佢唔係用木色同綠色為主
而且連個logo都唔同架! 佢入面既裝潢都保持住好故舊但無影相


下一站我地去左搭好貴又唔抵既monorail


round-trip us$4架!


伯父


伯娘 (又好似真係靚左wor哈哈 )


黎到space needle本來話上去食個brunch既
點知要成$45即刻走人啦


呢個就係我成日買唔落手既原因
加上d野又唔靚呢


哎也....我地兩個俾人摸patpat呀 




lunch我地都係反左去downtown
去左飲周打蜆湯!


睇相就流哂口水但其實好鹹個包好硬同埋唔係熱騰騰架!


食完就同伯娘去左行街.. 行過urban outfitters見到有呢條裙減價
著上去真係幾靚架.....前面
不過佢後面個cutting應該錯左..
又或者係佢車得唔好有個摺位'long'住個patpat

最後都係空手而回~~
難怪我拎入去試個陣個sales話點解個個試完條裙都唔買


我地反lobby等rochelle.. 因為真係行到好倦好眼訓喇
加上又落大雨搞到我都無咩心情行


回溫哥華的路上


是次係seattle既收穫..都唔敢話係戰利品喇!
呢d係postcards.. 最初淨係諗坐買rolling stone個張
但佢話6 for $5 咁就簡多5張唔執輸啦


bought from outlet
下面件波點tee都係架!! btw今次crabtree & evelyn有sales真係好平
不過我唔夠伯娘瘋狂hehehe

最愛都係枝daisy香水, 仲唔俾我買到你!?


當然要唔該哂伯娘幫我係香港帶野俾我啦!
n年無買過正版碟..... 呢隻真係必要! 首首歌都好好聽


我本日記就快寫完嚕... 好彩係伯娘臨反黎之前個日我打過反屋企!Z
唔係到時唔知係邊度搵本咁靚既diary


seattle既終於都打完嚕哈哈哈
溫哥華個d等我反左nyc先慢慢打啦.. 因為有好多相我都未執
今晚(18/4)就要反落地獄喇.. 我已經決定左出年spring break再黎!!

 

No comments:

Post a Comment