Tuesday, April 28, 2009

Swine Flu scares me

 


相信呢幾日都好留意豬流感既新聞
親友們應該會好擔心我因為我係美國,因為我係紐約!
我唔會俾自己有機會病唔會俾自己感冒
一病我會寧願去排三個鐘隊等睇醫生都唔會係屋企食成藥
因為我真係好驚............


最驚就係
紐約市內新確認的八名患者所讀既聖佛朗西斯預科中學
(St. Francis Prep.) 就係我學校後面!!!!!!!!!!!!



你知我架啦成日亂諗野搞到我依家勁驚
我又上yahoo睇哂有關swine flu既新聞wor!!
其實我最擔心既係我兩個月後反唔到香港
我唔可以俾死肥咕開口中架!! 我依家好想即刻反香港
我驚遲d又話變左疫埠唔俾出境
六年前的SARS我已經怕怕地可能因為佢宣佈疫埠個陣咁岩媽唔係香港
何況今次我唔係香港係暫時無重災區既美國!!
仲要我好易感冒........


我突然間覺得swine flu好近
紐約既學校係咪應該依家好黎個大消毒呢?
我間學校咁污糟仲要咁近st francis prep......
點算呀點算呀?? 可唔可以唔反學呀??
市長話就話係好輕微d人康復中
但會唔會好似個SARS咁隱瞞病症架!?
你知啦政治呢家野.......


謝女士你去左邊呀? 你好多日無打過俾我喇wor!!!!!


 


 


2 comments:

  1. 豬流感真係好得人驚, 你真係要take care啊~~
    最好帶口罩同埋枝消毒清潔液係身...
    [版主回覆04/30/2009 04:04:00]係呀!!! 我有帶消毒清潔液呀.. 我都好驚自己中招

    ReplyDelete
  2. 食多d 維他命c..增強抵抗力
    小心身體..:)
    [版主回覆05/01/2009 05:04:00]我會架喇!!!! thanks for caring

    ReplyDelete