Monday, April 13, 2009

你會相信嗎??

(copy from my xanga)


 


於青嶼幹線訪客中心內的青馬橋(橫切面)模型及青馬橋模型


 


想當年青馬大橋未開我讀個間幼稚園帶我地去參觀青嶼幹線訪客中心
參觀前一晚爸跟我說:「個度有兩個模型係我整架! 你會見到爸B個名架!」
於是當日我目的就係去搵有爸b名個兩個模型
發現時跟身旁的老師同學講:「呢個係我爸b整架!」
結果無人信....個個以為我玩野講大話!!


到爸b過左身, 姑姐跟我同咕講:「得閒去影反你爸b d模型啦」
到依家我地一個模型都無再去睇過同影過..咕, 你記得嗎??
今朝開facebook發現表姐facebk擺左呢兩個相
仲有兩張係有立言既.. caption寫住:
「Mike哥, 今天我與你的姨孫前去欣賞你生前所砌的模型。
   他駐足看了「很久」(對他來說) 呢!」
表姐既突然感性令我既淚線突然發達


我依家講呢兩個模型係爸b砌既, 會有人信嗎??
又或者我講鐵路博物館個鐘樓模型係爸b砌既, 會有人信嗎??


a salute to my dearest dad. ♥


1 comment:

  1. 阿pig cousin, 我不嬲都咁感性架啦!!!! 你唔知既咩??哈哈!!! 鐵路博物館個鐘樓模型係佢砌架咩?? 等我又去睇下先!!! 我知機場都有一個佢砌既模型.... 當年的12月14日我去見完佢最後一面後回機場繼續做野, 臨回office之前, 我專登去睇哂個d模型....... 不過就無人話到俾我知邊個係佢砌既....
    [版主回覆04/16/2009 09:13:00]我唔係好了解你架咋wor, 我似了解你個仔多d哈哈哈!! 係呀你去睇下啦, 帶下立言去行下啦個度好值得去架同埋又咁鬼近 機場好似係有呀..不過我唔記得係邊一個喇

    ReplyDelete