Tuesday, April 14, 2009

VAN-SEA Trip* Day1

 


2009-04-09 (Thursday)


01:30am 抵達溫哥華機場
伯父黎接我機! 搞搞下反到黎都3點訓落床都4點嚕
真正訓著就五點幾但七點幾又醒左
其實係因為我聽到出面好熱鬧我又八掛哈哈
襯Kenny哥哥同Rochelle未出門口前要聯誼下先!
 多謝rochelle既belated christmas gift haha


chris哥哥又係度咁我沖完涼就同埋佢n伯娘出去行下
呢度好靚呀周圍都係櫻花樹呀!! 遲d伯娘話帶我去影相
去左睇樓哈哈.. 睇完伯父join埋我地去食左越南粉


chris哥哥


伯娘


食完伯父拉左我去陪佢開工一小時
呢個就係開工地點


開完工反去同伯父伯娘chris哥哥打健康麻雀!
kenny哥哥反黎佢落場打.. 勁快差d跟唔切
伯父個鋪北當白板食詐糊真係笑死在場每一位
打打下chris哥哥就要走喇佢今晚反香港~ see u in june
rochelle先落seattle所以今晚得我地四個食飯


唔記得左間餐廳叫咩名添...淨係記得係metro town隔離
starter
呢個tuna fish既fushion dishes真係好正!


entries
我的.. 其實係mexican dishes黎架
我唔記得叫咩名.. 串法係'quadsa......'


伯娘的...粒帶子好好味!!!!



kenny哥哥的..肉質十分好


伯父的.. salmon burger呀!


呢個係是晚重點! 未入餐廳門口kenny哥哥已經話呢度既apple pie好好味
咁我地緊係要試啦!! wow外脆內暖..再配上vanilla ice-cream.. super yummy....


不出我地所料...清哂!
因為實在太好味


其實本來係諗住出黎行街既..
點知食完飯發現9點半, 咩shops都收哂就連mall個bathroom都close埋
nvm! 落seattle個陣就慢慢行啦哈哈哈


好鐘意溫哥華!!!!
仲有呀, 一日入面坐哂兩個呀哥渣既車真係好幸福哈哈哈


 


 


 


No comments:

Post a Comment