Monday, April 13, 2009

VAN-SEA Trip* 我出發喇!

 


2009-04-08 ( Wednesday)


放學回家作最後衝剌執好哂野!
食完晚飯仲可以hea多陣先出機場
不過兩座騰雞古老石山話多人會遲wor
(已經解釋左好多次我online check-in 左)
固此我係機場足足呆等左兩個多小時!


出發出發! 難掩我興奮既心情
yeah終於可以離開呢個地獄向天堂進發


入到禁區去starbucks諗住買hot chocolate啦
點知佢話淨係得coffee or tea wor~
咁咪去搵hot chocolate囉...
點知搵到杯朱古力水cost me US$3!


黛瑪與朱古力水


睇我連呢樣都影就知我個陣係幾咁悶!


班機delay左差唔多一個鐘之後就可以上機喇~~



 


No comments:

Post a Comment