Wednesday, April 15, 2009

VAN-SEA Trip* Day2: how to kill time



2009-04-10 (Friday)




HAPPY BIRTHDAY TO ROCHELLE!

係呢六個鐘入面我地點過呢??
點樣可以消磨時間呢??

當架車終於去到duty free shop時
其實個陣我地已經等左差唔多五個鐘架喇!!!!!!
(我地開始窒個度離duty free shop只係大約2km)
我見到前面有個公園, 我同伯娘又落去行下啦

影下相.. 後面係個海黎架! 不過行唔到落去因為下面有railroad




見咁大塊草地緊係要影下我d跳相啦!! 較連環快拍叫伯娘影
估唔到影到張我好鐘意又好natural既相..
哈哈我好似跳緊舞!


成功! 但成功背後有點異樣..... 你應該會見到我d腳指哈哈哈


點解!? 仲未睇到有咩異樣?? 見唔見到我左手下面有隻鞋呀?
哈哈哈哈我跳到鞋到甩埋喇~~~~


長長既車龍......... 瓦遮頭係canada既border.. 新d靚d


咁我地就繼續影啦!!


黎到和平門.. 唔記得左英文喇.. peace gate??




等左大約六個鐘, 我地終於都見到呢個牌 'usa canada border'


到左酒店放低d野我地就去搵rochelle..
佢參加左呢度好大型既動漫節- sakura con
呢個亦都係我地今次黎seattle最主要既原因!




夜晚我地三個同rochelle分開食飯.. 反黎酒店先同佢慶祝喇
HAPPY BIRTHDAY!!










No comments:

Post a Comment