Monday, April 27, 2009

VAN-SEA Trip* Day10: see u guys next year!

 


2009-04-18 (Saturday)


黎到最後一日喇....
第一樣我會掛住既係Chris哥哥張神奇大床
真係好舒服同埋一訓落去就真係會即刻訓得著架!!


一早沖完涼就對住呢堆野
我真係無從入手.. 加上我唔想執野哈哈
最後thanks rochelle.. 佢幫我執左大半哈哈哈


諗住影下間屋但又唔知點影好哈哈


伯娘陪我出去影dream house..
每次黎我都話呢間屋好靚! 因為佢有好多窗同埋好大
同埋佢背森林同應該望到海架!! 好正呀



跟住我地去左bella ceramica度拎反個box
係間二手衫店度試左條著到我好slim既長裙..wow
好平但無買因為我知無咩機會可以著到!

呢個就係我既masterpiece喇



黎左十日同Kenny哥哥影得一張相! 哈
其實係我唔敢叫佢同我影相..哈哈哈哈 


睇電視話如果屋企無芝士可以試下用皮蛋配紅酒
我,伯娘,伯父第一個反應係「下!? 咁浪費!?」
點知最後我同伯娘試下.. 點知真係得架wor! 個味好夾架wor!!


是日dinner... 芝士肉醬意粉


真係超級的yummy......同好肥呀哈哈


食完dinner就要走喇........


其實呢個spring break我學識左唔少野!
學識左sukodu! 我呢個數學白痴終於都識玩數獨喇哈哈
仲有終於講岩個「靚」字.. 永遠都要記住個靚字係'lang'!
依家我每講個靚字之前都會load一load廢事自己講錯
仲學識左點用植膠.. 可以令到d門邊位睇黎更直更smooth更靚!
以上既野都要多謝伯父


除此之外仲學識左焗salmon.. 肉醬意粉
知道邊隻cream chowder好飲.. 哈哈
多謝伯娘


都幾好丫學到野先反去!! 仲食左好多新鮮魚正
伯娘問我係紐約最鍾意食咩我答佢日本野
當佢問我係溫哥華最鐘意係咩既時候,
我答佢:「滑蛋牛河!」哈哈哈
呢度既滑蛋牛河真係好好味架!!!


好多謝你地十日來既照料
我真係學識左唔少野同埋我好開心呀
雖然其實都無咩特別野做, 只係好relax咁過
但真真真係好開心! 唔知呀, 有種家庭溫暖係度掛


仲有呀伯娘, 我好少咁放心咁講呢d野俾長輩聽架!
有好多野我都係第一次講俾人知.. 唔知點解我好放心講你知哈
不過都好你幫我解決左好多問題.. 多謝你呀伯娘!!!


出年spring break我會再黎回氣架喇!! wait for me


ngo i nei~~~~~~


 


No comments:

Post a Comment