Wednesday, April 15, 2009

VAN-SEA Trip* Day2: 被困六小時


2009-04-10 (Friday)

HAPPY BIRTHDAY TO ROCHELLE!

十點幾我地就出發去西雅圖與rochelle會合!
車程大約係三個鐘頭

但當我地去到border時... 離border大約3km到就出現超長車龍


等左個幾鐘我地聽下radio咩事啦.. 原來只係過境個度慢
咁我地就各自各做下野.. 我同伯娘就係咁傾計


伯父就玩數獨..
一向完全唔識玩數獨既我真係要多謝伯父
佢教識左我點玩哈哈哈哈哈


除左同伯娘影相, 我咪周圍八掛同影相囉


連記者都要黎採訪


唔記得較就影左所以好光好好白
我地好尊敬呢個渣電單車既人因為佢陪我地一齊等左咁耐
suppose佢係可以就咁穿過車龍架.....


等左兩個幾鐘.. 人有三急再加上我好肚餓..
所以我同伯娘就行去duty free shop
第一次係highway上面行路呀!!!


我地足足等左六個鐘!! 除左食, 我地呢六個鐘仲做過咩野呢? 留意下篇blog啦!



No comments:

Post a Comment