Wednesday, April 22, 2009

VAN-SEA Trip* Day6: Bella Ceramica + BBQ

 


紐約時間二十一號


立言生日快樂!!!!!!



要愈大愈聽話.. 乖仔唔可以再咁百厭
最緊要係我反黎香港唔可以蝦我唔彩我呀!


 


2009-04-14 ( Tuesday)


對上兩次黎我都有去Bella Ceramica度油陶瓷
見今次有時間我緊係又要去整丫!!


搬左去西溫新鋪.. 大左一倍地方又光猛左

去到就揀一個陶瓷先! 我揀左個cupcake box


上色喇! 唔係上一次就得架如果唔係燒完會好淺色
同埋要油得均勻如果唔係出黎會一撻撻
但係呢其實我唔係expert哈哈


完成左喇! 不過個心心變左黑心.. 美中不足!


伯娘同Rochelle黎接我, 佢地都話要整哈哈



反到屋企我地就開始BBQ!! 係呀尋晚打邊爐今晚BBQ呀
伯父搵命搏..有花粉症要戴mask做大廚
佢d工廠式燒烤真係燒得好快哈哈


伯娘著好厚褸坐係度等食呀!
影完呢張相食左隻雞翼之後我地三個呢反入入面等食!


飯後甜品有strawberries食呀! 仲要Rochelle親自打既cream
strawberries 加埋wripped cream係勁match勁好味!


呢盒hello kitty frame係為左黎溫哥華而買既~哈哈


 


 


 


No comments:

Post a Comment