Thursday, April 2, 2009

home alone day 2*

 


 


先講下我今日放學時候見到既野.....
(copy from my xanga)


放學係Jamaica見到既情境我人生見一次已經足夠
我同一個犯人擦身而過真係俾佢嚇親
無啦啦有個跑得勁快既人係我隔離衝過
我以為會有其他人追黎佢地玩啦所以行埋一邊
點知後面追黎既係好多個警察 
然之後開始有十幾架警車追住出黎
OHMYGOODNESS!!
我當時諗到既係學警狙擊囉哈哈哈
不過其實個陣我都幾危險
我諗姑姐你睇完一定嚇親! 不妨可以打俾我架~~



報告下先! 我呢兩日都無食公仔面呀哈哈哈
尋晚煮左chicken mushroom pasta俾自己食
今晚決定要中式煮飯滾湯煮送!


(識煮飯又覺得我低能既就唔好睇落去喇... 我驚你地留言話我煮咁普通既野食都要曬命!)

我呢個大小姐從少有賓賓, 十指不沾陽春水, 嬌生慣養
其實有賓賓唔一定係好事, 因為佢地令我離開左香港先識用洗衣機同乾衣機..
同埋甚少煮飯食! 記得上年五月我話要煮餐飯俾反工好辛苦既男朋友食
我諗到煮咩但我唔識煮, 結果我打俾親愛既麻麻叫佢係電話教我
而我就用張紙抄低哂d steps.. 諗起都覺得自己好搞笑哈哈


今次我醒喇唔問人自己去通少個blog度搵.. (個recipe網係引用度)
決定整薯仔炆雞翼因為方便同less steps哈哈
仲有滾我最拿手既蛋花罐頭粟米湯
我就係咁樣一路睇住一路整架喇.. 仲可以一路聽歌一舉兩得哈哈


好啦! 首先我地要del monte粟米溶


仲要醃左既雞翼同切左既薯仔


醃雞翼通少話要落蠔油.. 好彩雪櫃有咁我就落啦
落完我好奇聞下佢咩味, 點知聞完就知唔對路.........酸酸叔叔既!?
then我睇下佢個expire day... OHMYGOODNESS


即刻洗哂d雞翼..好彩第一樣落佢咋真係


學爸B, 擺個膠袋係度方便掉垃圾


好啦.. 低能完就煎一煎d雞翼好炒下d薯仔先



跟住就炆佢30分鐘... 30分鐘後....


又好似真係得得地咁wor~~~


咁上下就搞掂埋個罐頭湯..


上碟喇~ 個色好似差咁d


一送一湯一飯, yeah~


呢張我兩餐黎架喇, 因為煮一人飯好難煮.. 野食一定會預多除非你好大食哈
我d飯湯送全部都淨反一半岩岩好聽晚可以食反~ 慳反唔少功夫hehe


食飯時係要有d野送下既


其實我已經睇過..不過電視播緊d dramas我唔鐘意睇
佢地半價買反黎架.. 當然係我帶佢地去同介紹佢地買啦哈哈


食後感係碟雞翼唔夠味.. 可能係因為無左蠔油
聽日反煮個陣可能會好味d哈哈. 聽晚食完話你地知!



題外話: 最近我加唔到blog友同唔可以訂閱blog..
每當我想add blog友個陣佢彈個野出黎話: 'invaild data structure'
係我部腦有問題定係你地都有呢個問題呀???
can anybody tell me what's going on?


OHHH 原來係我IE有問題呀..
但有咩方法可以搞掂佢呢?????



 


No comments:

Post a Comment