Wednesday, April 15, 2009

VAN-SEA Trip* Day3: 與昌昌見面


2009-04-11 (Saturday)

尋晚俾rochelle卷哂我d被搞到我成晚無覺好訓
今朝好早就醒左喇同佢地一齊都唔好意思訓咁耐啦

落去食個早餐先! 經過lobby影下相
我地今次住既係Sheraton Seattle Hotel




行去食早餐時見到既! 好得意呀哈哈


食完早餐行左陣就見到昌昌喇...
哇搞乜野你seven左咁多架!!!! 你睇下你自己個頭哈哈哈


我地決定去行outlet! yeah






原來呢個outlet比newyork個個平! 我買左好少野咋
但我買左一樣好滿意既野哈哈

合照合照, 我地鬥多pimples呀哈哈
不過我輸左wor




係車度又要影... 八個月無見喇我地~




No comments:

Post a Comment