Monday, March 2, 2009

i love u snow storm.

 


NO SCHOOL!!!


 


尋晚溫書溫左一半就放棄去訓! 因為我一心諗住今日都唔洗反
點知鬧鐘都未響就有電話打黎話唔洗反!!!! 勁開心囉哈哈哈哈哈
係香港, 一個學生最開心就係因為黑/紅雨/八號波或之上唔洗反
而係呢度, 一個學生最開心就係因為snow storm唔洗反
可能唔係個個都係, 只少有我一個係!!
興奮到我簡直訓唔反呀真係哈哈哈


回顧尋晚, 我熄哂燈醞釀睡意時發覺個天竟然係橙色


正如d老人家唔知話咩野時候個天會係紫色一樣!!


跟住到今朝.. 6:57am
一片白茫茫! 只係一個晚上就落左咁厚雪, 成12吋呀哈哈


最後緊係訓夠佢訓到差唔多成點先起身
好滿足好爽呀哈哈
因為我之前個三日都無好好咁睡夠
依家個天俾呢個bonus我我仲唔乘機訓夠佢!?


起身睇下出面..
樹掛我地就見得多喇係電視/親眼.. 但你有幾何會留意冷氣機掛!?


聽日無咁好彩架喇.. 要反學架喇
依家要快d去溫書喇陰公..



i love u snow storm.


 


p.s. NO SEXUAL ADVERTISMENT PLEASE


1 comment:

  1. 哎呀,,我好想玩雪呀,,我未試過呀,,
    [版主回覆03/04/2009 05:49:00]哈哈.. 我都好想「玩」雪!! 當你頭幾次見落雪你會好開心, 但之後你就開始覺得麻煩 因為地下個滑.. 又會令到你遲到.........

    ReplyDelete