Wednesday, December 23, 2009

醜男與美女



尋晚4am 先訓的我竟然失眠八點就起左身

早到可以聽返黎無聽過既早霸王

尋日就訓到3:30pm, 其實我既生理時鐘錯得好離譜!

2009-12-23 (Wednesday)

今晚是一個醜男與美女的聚會

你地俾個機會我發下癲啦

第一次隻身與三位好男友食飯

目的係拎哂佢地既野俾佢地囉! 唔係都唔會咁樣約出黎食飯呀!

本來諗住去ocean 影燈飾架, 點知真係多人到你唔想行埋去

最後我地搭的士落九龍城食泰國野!

食左more than 10碟野, 又嗌左blue girl 同其他野飲.. 400蚊有找!

抵到爛呀真係! 哈哈哈



食完飯要等我班債仔禁返錢俾我

又唔知點解會嚮銀行門口影相哈哈

hogap 影相的姿勢永遠都係咁鬼「型」


與我有一個特別親密稱呼的lin


best pic of the day ar hahaha




呢張兩個都唔知做乜事-.-


每次同親你地一齊都覺得我地既相識經過幾amazing

amazing 在依家都仲會聯絡, 仲會出黎玩出黎見面



好鐘意格仔衫的billy


呢晚我地竟然會講人是非

真係第一次, 平日一大班人出黎食飯唔會講呢d野



不過真係講得幾開心

因為我地竟然會講心入面既感覺

而我, 乘機發洩心中的不憤哈哈哈哈哈

講真架, 我真係好mind 你地成日只係因為咁樣先同我講野

多d 搵下我傾計啦! 你知我嚮美國有幾悶架啦





下一次見面要.......半年後



No comments:

Post a Comment