Friday, December 25, 2009

聖誕Avatar



2009-12-25 (Friday)

Merry Christmas!!

呢個聖誕節無party 開, 不過我地一家加姑姐同包包去左睇Avatar

去我地地頭又一城睇, 睇之前同姑姐行街

其實我對呢套戲既期望唔大, 因為我對d 藍色人1d興趣都無!

同埋我未返香港之前一心諗住chistmas day 睇christmas carol 架哈哈

結果個個話好好睇好剌激好緊張的Avatar,

 我竟然可以一路睇一路中眼訓同打喊路覺得好悶!



佢所帶既message 係好, 講團結講珍惜地球既natural enviornment

但係呢d 近幾年都有好多戲講緊.. 我覺得又無咩野特別

下次都係唔好再睇d 對佢無咩期望既戲, 唔係side 錢喇又...

睇完戲我地去左九龍城食thai food 再去地mau 館食糖水!

呢個christmas day 好平凡



No comments:

Post a Comment