Tuesday, December 22, 2009

做冬



2009-12-22 (Tuesday)

我尋日返左香港喇!!!!!

班機最後delay 左兩個多小時.. 同埋成班機真係好噪好辛苦

最後只係訓左一個鐘咁大把... (其實我嚮飛機真係訓唔到覺架... 好慘...)

今日拿拿臨執返自己個樣先啦! 去染返個頭先啦!!

搞掂哂就去醫院探阿婆.. 快d 好返出黎啦

跟住又趕返入粉嶺做冬.. 第一日就好好好忙喇...

反而我好enjoy 咁忙既感覺.. 呢種感覺我嚮nyc 係體會唔到架!



好耐都無見過你地喇!!!





好錫我的姑姐姑丈


呢張又影得(我)幾好


麻麻的孫仔孫女 (未齊人版)


彭氏兩兄弟


麻麻




我地呢兩家人真係全個the leung's 入面最癲最岩口型的

成日都出黎玩, 成日一齊食飯哈哈哈.. 同the pang's 一齊真係好開心!

你睇下我地呢張相笑得幾咁開心!






麻麻呢邊最大既表哥.. 最唔正經就係佢-.-


食完飯, 我地又走下場!

-待續-



No comments:

Post a Comment